Producenci

Zwroty i reklamacje

Coś nie tak z Twoim zamówieniem? Napisz do nas reklamacje@bliskiesklep.pl

 

Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Anna Cieśla Bliskie
Iłżecka 55
27-200 Starachowice

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Anna Cieśla Bliskie
Iłżecka 55
27-200 Starachowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Anna Cieśla Bliskie, 27-200 Starachowice, ul. Iłżecka 55, woj. świtokrzystkie, NIP: 6642140326 tel: 508060032 mail: kontakt@bliskiesklep.pl

Sklep internetowy Shoper.pl